fredag 15 januari 2010

The Porcupine goes to Fashion Week

12:e februari ska en viss bloggare och svensk till Köpenhamns modevecka med TEKO och besöka CIFF, och CPH Vision om man så önskar. Biljetterna ska börja säljas 2:a februari, och gissa vem som ska sälja dem? Rätt gissat, moi. Den där svensken ska göra posters, sälja biljetter och ropa upp namn i bussen. De som sålde biljetter och så vidare var visst tvungna att följa med. Ingen större uppoffring om ni frågar mig, även om man får betala en smärre avgift för bussresan. Inträdet till Bella Center (CIFF) är gratis för oss (elevrådet betalar om jag förstått rätt) men inträde till CPH Vision får man betala själv. 195 DKK om jag inte minns fel. Vi får väl se om jag går dit också. Förmodligen, eftersom jag faktiskt har möjligheten.


Det här ska bli så himla kul!! Jag längtar redan något helt vansinnigt! Vi ska titta på höstmodet 2010 i februari. Vilken trendkoll man kommer att ha till hösten alltså. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar