fredag 8 januari 2010

The Way You Do The Things You Do

Har idag sytt en bikini (inte helt perfekt passform men likväl). Det är en prototyp till på måndag så den ska göras en gång till, i en annan färg än mörk mintgrön med vit söm och svarta och vita skosnören som band. Sexigt värre.

Idag var jag även på elevrådsmiddag med Stephanie och Andra. Ett rum fullt med singeltjejer och en stackars kille som en av tjejerna dragit dit. Det var trevligt, mycket god mat, dricka, snacks och trevliga konversationer.

Just nu sitter jag och spelar Tetris på datorn (har blivit lätt beroende), lyssnar på The Temptations (mysig kvällsmusik) och kikar igenom min långa lista med mode- och designbloggar. Lite länkar och en bild från Sverige bjuder jag på idag.

Bra bloggar:

Idag lade hon in en massa bilder på moderna, ganska tomma hem. Det är något som jag aldrig hade kunnat bo i. Tror att det hade känts väldigt stelt och opersonligt. Fast min stil, där blommiga hattlådor, barocktapeter och lila sammetssoffor är den ultimata drömmen tilltalar kanske inte så många heller.

En mysig blogg med mycket tankar och kreativitet. Jag gillar hennes sätt att skriva.

Och så min absoluta favoritblogg. Väldigt intressant om man är intresserad av mode.

Slänger in ett av mina favoritmärken också, bara för att det är väldigt fint.


Okej, ska fortsätta lyssna på mina myslåtar nu, spela lite mer Tetris och sedan sussa.



Tagen under en av de kallaste dagarna i Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar