fredag 2 oktober 2009

Veckobloggning

Med tanke på hur sällan jag uppdaterar kanske jag ska skapa en ny trend, veckobloggning.
Den här veckan har varit rätt stressig. Vi har fått ännu mer assignments, just nu har jag 5 stycken. Vi har också haft en lektion is stickning och en designlektion. På designen ritade vi först klänningar och sedan skjortor. Är riktigt nöjd med min tekniska ritning av en klänning. På stickningen fick vi prova olika maskiner. Min grupp var bra men kanske lite oseriös. Vi lyckades producera både en mössa, en kjol och en klänning dock. Jag tycker att vi var väldigt produktiva, eller vad tycks om följande designer? Jag har stulit bilderna från Frida.
En modern mössa i rosa/lila bomull och elastan. Har en söt knut på huvudet och värmer skönt kalla vintermorgnar. Blir din för endast 79 kr.
Denna ypperliga mössa kan även användas som en figurnära kjol. Tänk, du får en mössa och kjol i ett för bara 79 kr! Vi avsäger oss dock allt ansvar om produkten förlorar sin form.
Den nya it-klänningen! Först sedd i filmen Mean Girls kommer här en modern version i 50% superull och 50% bomull. Iklädd denna klänning med bara en BH under så blir du garanterat festens mittpunkt! Din för 500 kr (det är faktiskt superull, ett mycket dyrt garn)
Nu fick jag precis reda på att Anna och jag blivit inbjudna till fest och ska göra stan osäker med ett tjejgäng från första våningen. Ska därför hoppa in i duschen illa kvickt och fixa till mig. Förfesten börjar klockan 20.00. Stress!

1 kommentar:

  1. hihi just det mean girls :) ^^ saknar dig gulleplutt :)

    SvaraRadera