söndag 20 september 2009

Helgen

Den här helgen var förhållandevis lugn. I fredags gjorde jag inte mycket mer än att slappa, vilket var skönt. I lördags däremot tittade jag på volleyboll ute i Birk. Det bjöds på gratis pizza och tja, jag gillade helt enkelt hela konceptet. Titta bara på bilderna:


Efter volleybollen cyklade jag hem och sov en stund innan det bar ut till Hammerum för lördagsmiddag hos Frida. Den här gången var det lasagne, mycket gott. Det tyckte Anna också även om det inte ser ut som det.

Frida hade bakat bröd också. Det var hon duktig på, men sen var det ju det där med att skära rakt också...

Efter Frida begav vi oss till Hojskolen där det var fest på 6&7:de våningen. Det var rätt mycket folk så vi fick sitta i trappan.


Eli hoppade in i bilden. Tjejen längst bak heter Gosia och hälsar på Anna den här veckan. Hon var hemma hos Frida också, väldigt trevlig.

Efter Hojskolen hoppade vi på cyklarna (eller, jag och Frida gjorde) för att bege oss ut till Birk där de hade efterfest till volleybollen.

Gosia, Anna och Piotr. En mycket underhållande människa.
Sist men inte minst, Mr. Proposal. När jag och Frida kommer gåendes mot festen går den här killen fram till oss och slänger sig ner på knä med öppna armar. I like. Som bilden visar såg vi honom även senare under kvällen. Inte fullt lika påklädd men jag klagar inte.

Idag har det inte hänt så vansinnigt mycket heller. Vi har monterat låset på kylskåpet och efter att ha monterat loss hela kylskåpsdörren är Daniel härmed dagens hjälte. Med det sagt ska jag nu sova, har min första lektion i Branding imorgon. Tydligen ett väldigt roligt ämne enligt Frida. Jag har inga större krav eller förväntningar, jag vill bara att det ska vara bättre än garn.

1 kommentar: